3 sierpnia 2010

Melioracje i niedźwiedzie białoruskie

Po stronie białoruskiej Puszczy Białowieskiej planowane są duże prace
melioracyjne.
Przedstawiciel białoruskiego parku, podczas zebrania rady
naukowej BPN tłumaczył, że mają one przywrócić zniszczone wcześniej
wartości, ale jak będzie naprawdę nie wiemy. Projekt ma za zadanie
rekonstrukcję i odnowienie systemu melioracyjnego w latach 2011 i 2012.
Prace w strefie otuliny zaczęły się już jakiś czas temu bez żadnych prac
badawczych na temat ich skutków. Natomiast po polskiej stronie Puszczy
grasuje jakoby niedźwiedź. Miał przebywać w okolicach Babiej Góry i Masiewa.
Krążą plotki, że w białoruskiej części Puszczy wypuszczono 15 misiów. Sezon
ogórkowy...

3 komentarze:

  1. ooo łał, to już wiem co wczoraj mnie goniło w lesie. Było już późno, niedaleko granica i się zmierzchało, na leśnym dukcie żywego ducha, nagle w krzakach coś zachrząkało i zamruczało .... to mnie zdziwiło bo dziki ani żubry nie mruczą i ruszyło w moją stronę, albo mi się tak zdawało, duży szary czy brunatny kształt co dziwnie się poruszał - tyle tylko widziałem przez krzaki. Asekuracyjnie dałem nogę ale widzę ze trzeba dziś sprawdzić tropy ....

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy ...gonił Cię pijany drwal.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie to był Uah .... zapomniany duch Puszczy ....

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są moderowane, pojawią się za jakiś czas – po akceptacji.